lørdag 23. april 2011

Isdans

Nå som vi er inne i vinterhalvåret og da er det ingen vei utenom at tv er full av skiskyting, langrenn og og hopp…Ingenting galt i det for dem som liker det, men så har man de som er like meg som like å se på isdans og andre danser slik de gjør det på "skal vi danse?"
Jeg har alltid likt å tro det at jeg har rytme i kroppen og at jeg kan danse, og jeg skal innrømme at jeg danser når jeg går over gulvet med vaskefilla. Slenger jeg ned i sofaen for å se en isdans eller to.. Det er jo masse flinke folk som er der og danser, men alikevel så kommer tankene mine frem (spesielt hvis det er pardans).
De danser og han svinger henne rundt, opp og bortover, men hva om de var i uttakt i en hundredels sekund i det han skal snurre henne rundt i lufta og klarer ikke å ta tak i henne igjen.Rett ned i isen hun går går gitt..Ouuuccchh.Got a hurt! Det måtte jo være flaut i tillegg at det er skikkelig ondt.
Eller at de snurrer rundt og de er i en sånn 90 gradervinkel og hva om han er litt svett i håndflatene og taket glipper? Vi seere ser bare at den kvinnelige danseren er på vei over mot tribunen (lik fart som den gamle dama på vei opp trappa i Gremlins 2). Hvilket tanker skulle hun ha hatt i det hun suser gjennom lufta og ser at tribunen kommer stadig nærmere i en sinnsyk fart?
Jeg må bare si at jeg har noen syke tanker av og til…..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar