lørdag 23. april 2011

Av og til så er det best å holde kjeft og la folk tro at du er idiot enn at du åpner kjeften og fjerner enhver tvil!!!!!

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å blogge om dette temaet, men jeg kunne ikke motstå… Saken er at jeg våkna litt tidligste laget og jeg ble da sittende å se på Mess-TV som går på TVN. Av en eller annen grunn så diskuterte de to jentene som var nattens programledere hva som er Super Bowl. Så hva er Super Bowl? For sikkerhets skyld så gikk jeg på Wikipedia har denne forklaringen: "In professional American football, the Super Bowl is the champion game of the Natiional Football League (NFL)."

Det ble jo DEN diskusjonen hvor disse to bertene hevdet at Super Bowl fullt og helt sluttspillet i bowling (for som de sa - det lå jo i navnet) og motparten var jo alle seerne som skrev inn på chatten at det var sluttspillet amerikansk fotball. Det ble dratt inn amerikansk fotball, soccer og rugby og hvilken definisjon det har. Sånn jeg ser det: Når en amerikaner snakker om "football" så sikter denne personen til american football. Snakkes det om soccer så er det ment slik fotball som vi spiller her hjemme. Rugby er jeg usikker på, men jeg kan tenke meg at det har samme prinsippet som amerikansk fotball.
Den ene programlederen kommer et gullkorn:"jeg er jo blond, men ikke så blond at jeg vet hva Super Bowl er (You could have fooled me, honey!!) - For folkens…Super Bowl det er det spillet hvor man slår ned 10 kjegler.
Av og til så er det best å holde kjeft og la folk tro at du er idiot enn at du åpner kjeften og fjerner enhver tvil!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar