fredag 22. april 2011

Plastisk kirurgi

Etter en halv dag på jobb (vel, grunnen var jo at jeg hadde ikke fått med meg at jeg hadde fri i dag - istedenfor dra igjen så jobbet jeg likså greit en halv dag)
Uansett, så setter jeg meg ned med glass brus og skal bryne meg på denne blogg-saken, men før jeg kommer meg så langt så leser jeg noen nettaviser. Der på dagbladet.no så er det en sak om Monica Øien hvor hun hadde gjort en repotasje om plastisk kirurgi.







Hun fikk gjort en analyse av ansiktet sitt og da fikk hun beskjed at hun har et høyt antall rynker, moderat underleppe, tynn overleppe og et høyt bakterieinnhold i huden. I tillegg anbefales hun å ta restylane og Botox, samt at kirurgen mener hun burde ta panneløft.
Monica Øien spurte om det  var nødvendig å tukle med "Guds skaperverk" og det svaret var:" han var Guds instrument". Jeg har ikke noe til overs for den type kirurgi med mindre at det er en nødvendig. Og jeg mener at Charlize Theron som sa engang at rynkene er ansiktets fotoalbum, så hvor kludre til med relativt unødvendig kirurgi?




Skal ikke så veldig langt når man ser mislykkede inngrep
Jocelyn wildenstein gikk "amok" når manneb hennes skiftehenne ut med en yngre modell - kan ikke si at dette er en forbedring akkurat.

Peter Burns

Jocelyn Wildenstein

<><>
<>
<><>
Amanda Lepore -



Jeg synes at jeg skal være fornøyd med den jeg er:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar