mandag 9. mai 2011

What's in my bag

Jeg har sett mange vidoer fra youtube om hva folk har sine vesker og jeg har sett endel blogger om dette også. det er jo bare at jeg ikke er den eneste som er nysgjerrig på hva folk har der...
det er jo slik at det er ikke med måte hva som befinner seg der.
tok drosje engang og sjåføren kommenterte veska mi og sa at han har sett mye rart og hvis han hadde lånt veska til kjerringa si så kunne han gått seg vekk i skogen og overled i 2 uker ene og alene på det som var i veska... måtte le litt for jeg kjenner meg igjen i det han sa.

hvordan er det slik at vi  (som oftest kvinner) skal drasse med oss ALT.. jo det er bare innrømme det, vi kvinner er "packrats".. NEI, verden går ikke under hvis det er noe vi har glemt (selv om vi innbiller oss det).
kanskej det henger igjen som et kjedelig vedheng fra den tiden vi begynte å gå på to føtter og kvinner skulle hamstre... ikke vet jeg men noe er det.
jo, jeg synes det er interessant å se hva som er i veskene fordi at det kan fortelle deg en god del av eieren:)
jeg er ikke noe spytt bedre skal du se:)

 Når alt er oppi så er den skikkelig fylt opp, men jeg har i tillegg klart å få min laptop i denne veska, men da går ikke glidelåsen helt igjen. da er veska så full og tung at jeg får ikke tgatt den med meg noen plass.
 DEt bruker å ligge mer systematisk enn dette:)
 så hva er det i veska mi? jeg har sminkepungen (som egentlig er en vits fordi at jeg sminker meg ikke hver dag... kanskje jeg skulle ha begynt med det?), jeg har solkrem, lommebok, deoderant, mp3 spiller fra Sony Ericsson, eos leppebalsam, kamferdrops fra apoteket, ei bok av John Grisham (megleren - The Broker), noen penner penner, 4 GB  minnepenn, , noen småpenger (som sønnen stakk av med for å kjøpe is), en bok til om min skytsengel Uriel, papirtørkler, tyggis og ricoladrops, en liten sminkepung som jeg oppbevarer  Replax (migrenemedisin), q-tips, te,  smertestillende medisin som jeg tar for ryggen, "rene hender" (antibakteriell) og ikke minst min A5 filofax som er ganske full av ting og tang som jeg må ha for å komme meg gjennom dagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar